piątek, 18 września 2015

Lake Louise

Obok Lake Moraine znajduje się kanadyjskie „Morskie oko” czyli Lake Louise. Jest to przepiękne jezioro polodowcowe z ogromnymi szczytami wokół. Znane jest także dlatego, że jeden z bardziej znanych hoteli Fairmont Lake Luise, został zbudowany przy jednym z brzegów jeziora.
Kiedy tam przyjechałem, było jeszcze wcześnie, ale już była otwarta przystań kanoe.
Wypożyczyłem więc kanoe na godzinę, korzystając z darmowej karty Banff Ambasador, którą posiadałem i udałem się na przeciwległy brzeg. W około 40 minut dotarłem na drugi koniec jeziora, przy czym kanoe płyneło ze mną dosyć szybko. Fajnie było, chociaż było zimno – w nocy były pierwsze przymrozki.
Kiedy wracałem na przystań, brzeg przy hotelu już był pełen turystów robiących sobie zdjęcia na tle ikony Kanady, a ja musiałem się zbierać do pracy :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz